YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



gewoon af wat ze sinds
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-11 11:41 PM (#254203)
Subject: gewoon af wat ze sinds


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Blootstellingstherapie is een van de meest voorkomende technieken in gedragstherapie die wordt Adidas Adilette Slides Damen gebruikt om angststoornissen te behandelen. Zoals iedereen met angst kan bevestigen, is het gemakkelijker gezegd dan gedaan om je bloot te stellen aan je grootste angsten. Maar het perspectief van Megan en Kristina conflicteert met het mijne en daagt mijn angsten uit. Zich voeden met hun moed en kracht geeft me de moed en kracht om mezelf bloot te stellen aan mijn angsten. Omdat ik deze zomer een pauze neem, ga ik mezelf herhaaldelijk blootstellen aan dingen die me bang maken. Ik ga alleen door het bos rennen en over bruggen rijden en misschien zelfs de snelweg!

Als je volgende maand geen vervolgpost ziet, kom dan op zoek naar mij; Ik ben misschien gek geworden en dwaal rond in verdwaalde cirkels in het bos. (Ja, dat is een van mijn angsten.)

Elke week ga ik werken met een aantal geweldige vrouwelijke atleten. Het zijn Nike Cortez Damen vrouwen met verschillende atletische achtergronden met verschillende doelen. Sommige zijn hardlopers die hun tijd willen verbeteren, terwijl anderen erop gericht zijn gezonder en fit te worden. Wat ik het leukste vind aan het werken met deze vrouwen is dat ze hun beste willen zijn. Ze begrijpen dat hun beste zijn een proces is.

Weet je, trainen gaat niet alleen over elke dag uitgaan en kilometers Nike Air Max 90 Mujer maken of een recept volgen om af te vallen. Het is niet geabonneerd op een trainingsprogramma dat u vindt in de huidige editie van Women's Health Magazine. Het gaat erom je grenzen te kennen. Het onderzoekt hoe je beweegt. Het evalueert waar je bent in elke fase van je leven en voert die aanpassingen uit om te verbeteren.

Het kan ook betekenen dat je je dieet opruimt, stress beheert en meer rust krijgt. Persoonlijk heb ik door de jaren heen aanpassingen moeten doorvoeren vanwege de Adidas Zx 750 Mujer bevalling, een ernstig fietsongeval en andere veranderingen in levensstijl. Als een werkende moeder van in de 40 ben ik erachter dat ik mijn tijd effici?nt moet beheren, zodat ik voldoende hersteltijd kan krijgen tussen zware trainingsinspanningen en opzettelijk ben over de hoeveelheid slaap die ik krijg. Dit maakt een enorm verschil in hoe ik Adidas Zx 700 Damen presteer op races. Als ik niet de juiste hoeveelheid slaap krijg in combinatie met goed eten, weet ik dat ik waarschijnlijk niet op mijn best zal presteren.

Ik zie vaak dezelfde mensen op mijn ochtend pendelen en ze vallen me op om verschillende redenen. Er is een lange ingenieursman die dagboekartikelen leest, er is een Sudoku-vrouw die elke ochtend 20 minuten op haar Blackberry tikt en er is een trieste Salomon-vrouw. Ik bedoel niet dat ze verdrietig is, ze ziet er zo gelukkig uit als iemand op een doordeweekse dag om 8.45 uur kan kijken. Nee, ik denk dat haar Salomons verdrietig zijn.

Ik zag haar schoeisel voor het eerst ongeveer zes maanden geleden. Als een ervaren forens weet ik dat wanneer je gaat zitten terwijl anderen voor je staan, de enige plek om te staren naar de vloer is. Dit is de reden waarom de lange ingenieursman Nike Air Max Zero Womens een tijdschriftartikel heeft en de Sudoku-vrouw woest naar haar Blackberry steekt. Ze houden niet van deze taken, ze weten dat staren naar iemand voor de kont of het kruis voor een lange tijd wijd wordt afgekeurd. En dat is wanneer de trein bezig is - stel je voor hoe beschamend het zou zijn om rechtdoor te staren en de blik van de persoon tegenover je te vangen! Wel, je zou moeten verhuizen om je woon-werkverkeer te veranderen.

Ik dwaal af. Terwijl ik naar de vloer staarde vanwege het ontbreken van een boek om naar te staren, zag ik een vrij mooi uitziend paar trailschoenen. Ik rijd binnen een paar maanden een off-road race, dus ik speelde met het diversifi?ren van mijn collectie hardloopschoenen. Ik dacht dat ze vrij nieuw moesten zijn, omdat ze brandschoon waren en die frisse uitstraling hadden. Aan de schoenen was een Nike Cortez Mens netjes geklede vrouw met een zeer dure handtas en een serieuze uitstraling.

Weken gaan voorbij en om de zoveel tijd zie ik de sleepschoenen uit de trein stappen of een paar stoelen bij me vandaan zitten. We erkennen elkaar niet. Ik vraag me gewoon af wat ze sinds onze laatste ontmoeting hebben gedaan. Gaandeweg dringt het tot me door dat ze er niet ouder of ruiger uitzien dan toen ik ze voor het eerst zag. Hebben ze werk gedaan? Nee, de trieste waarheid is dat ze niet uitgaan. Ze mogen niet door de velden rennen zoals ze bedoeld waren. Ze hebben nog nooit de opwinding van een koude, modderige plas ervaren. De enige buitenwereld die ze kennen is die tussen thuis en trein, trein en kantoor. Ze zijn gereduceerd tot een forenzenschoen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)