YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



sehr wenig geschlafen
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-10 12:35 AM (#254191)
Subject: sehr wenig geschlafen


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Als je de startlijn nadert en je hebt 25,5 mijl in de boeken, kom je iedereen tegen die aan de startlijn verschijnt. Denk aan de laatste keer dat je aan het begin van een marathon of de helft was. Terwijl je naar de start loopt, verwacht je dat een hardloper een koplamp draagt, allemaal zweterig achter je aan rennen in een race om aan de start te komen? Nee. Je kunt niet boos op ze worden, niemand verwacht dat, maar het was iets dat ik me herinner van vorig jaar toen ik probeerde terug te gaan naar de start (in wezen corral 2) en moest manoeuvreren door lopers, porta-potty lines, stretchen , enz.

Dit is misschien een persoonlijke gedachte, maar ik vond de Adidas Zx 750 Mujer eerste 26.2 veel moeilijker dan de eigenlijke race. Een deel ervan komt misschien gewoon neer op hoe je 's nachts rent. Je staart naar een koplamp dat loopt en kijkt slechts een paar voet voor je. Wanneer de zon opkomt, kun je WERKELIJK de weg voor je zien en waar je heen moet, draai, etc. Plus de energie van iedereen die 13.1 of 26.2 rent is zo stimulerend dat je moet proberen je ervan te voeden. Begrijp me niet verkeerd, op zo'n 40 kilometer afstand was ik klaar om klaar te zijn, maar de tweede 26.2 was een heel andere ervaring.

Als je ooit in Alice Springs bent geweest, ben je bekend met het verre geluid van duellerende banjo's die je door de straat volgen terwijl je overal alleen loopt. Onnodig te zeggen dat het niet de meest aantrekkelijke stad is om rond te rennen en dit komt van iemand die best blij is om rond te lopen Nike Air Max 95 Mujer in Nike Air Max 2017 Womens] de zaadlozere delen van Zuid-Londen. Dat terzijde, toen ik van de Ghan-trein stapte op het station Alice Spings, voelde het alsof iemand me rond volgde met een f?hn op de hoogste stand. Je hoeft alleen maar naar eerdere foto's te kijken om te weten dat ik en haardrogers niet de beste vrienden zijn. Het was 40 graden C in Alice. Er was geen kans om te rennen.
Twee nachten sliep ik onder de sterren in ‘swag’, heb niet gedoucht en dronk bier uit een blikje. Ik leefde als een hobo en hobo's rennen niet. Ik liep rond Kings Canyon, omhoog Kata Tjuta en rond Uluru. Maar niet rennen. Toen, op mijn laatste avond in het binnenland, nog steeds in de schaduw van de rots, kwamen de wolken aan en nam de wind op. Het was tijd.

Running kit nu stevig boven in mijn tas, ik sloeg hem op en ging op weg voor een run van 3 mijl. Toeristen in Nike Air Max Zero Womens bussen met airconditioning keken verward toe waarom ik rende. Het was nog steeds behoorlijk warm, maar de rode onverharde weg was het perfecte oppervlak en het uitzicht aan het einde van de run was ook behoorlijk geweldig. En gelukkig kwam ik de twee dingo's niet tegen die ik eerder op de dag had gezien.

Er was een kleine hik op wat anders een behoorlijk perfecte run was. Mijn post-run douche was in een doucheblok op 50 meter afstand van mijn bed. Toen ik onder de douche kwam, besefte ik dat ik mijn handdoek was vergeten. Geen zorgen, dacht ik, ik droog gewoon af met mijn hardloopvest. Dit ging goed totdat ik besefte dat ik ook was vergeten een top mee te nemen voor na de douche en degene die ik had kunnen gebruiken was nu nat. (Ik heb deze week heel weinig geslapen.) Dus een sprint van 50 meter in mijn beha om mijn sessie af te Nike Air Max Command Dames sluiten was het.

Dus ik ben nu in alle vier de staten waar ik ben geweest: New South Wales; Zuid-Australi?, Victoria en het Northern Territory. De volgende is Queensland.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)