YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



mich daran zu hindern
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-09 12:02 AM (#254187)
Subject: mich daran zu hindern


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Het testen van nieuwe hardloopproducten is leuk, maar er was één ding waar ik niet naar had uitgekeken: Tiger Balm Red. Omdat het een goede test zou zijn, zou het hebben van pijn, pijn of spanning waarvoor iets moet worden Nike Air Vapormax Mujer ingewreven.

De Marathon van Brighton kwam en ging met niets erger dan twee zwarte teennagels om ervoor te laten zien. Dus de pot stond op de plank te wachten. Maar gisteravond, na drie dagen hardlopen, klaagde mijn rechter Achilles over de kilometerstand.

De geur van Tijgerbalsem Rood is lekker en komt van de kamfer, menthol, cajuputolie, kruidnagelolie en kaneelolie - veel beter dan de chemische geuren van andere producten. Dit ruikt meer naar glühwein dan naar een rugby kleedkamer.

Het tintelende gevoel slaat niet meteen aan, wat betekende dat ik iets meer mepte dan strikt noodzakelijk was. Maar als het op gang komt, voelt de tinteling vreemd koud, maar Nike Air Max Thea Damen goed.

Vandaag voelt mijn Achilles redelijk goed, maar wie weet of een warm bad en een goede nachtrust hetzelfde werk hadden gedaan. Een warm bad is echter niet zo gemakkelijk in je tas te passen.

Ik was in staat om de adrenaline vrij snel in mijn looproutine op te nemen zonder enige zorgen. Met behulp van het Brooks DNA-adaptieve dempingssysteem is de tussenzool ontworpen om te reageren op de specifieke behoeften van de hardloper. Op basis van het gewicht, tempo, looppatroon en beweging van de hardloper reageert het materiaal om het ideale dempingsniveau te leveren tijdens een bepaalde run.

Met een gerust hart wetende dat de Brooks-schoenen een hoogwaardig pakket leveren, zullen de chique kleuropties gegarandeerd de aandacht trekken in het openbaar. Van post-run koffiehuizen tot race-dagoutfits, het Brooks Vivid Pack levert de loper een modieuze hardloopschoen. Het gaat niet altijd Nike Air Vapormax Mujer over hoe de schoen eruit ziet, maar het is een extra voordeel wanneer je weet dat je hem met je schoenenspel meeneemt.

Jezelf racen is niet ingewikkeld. Moeilijk, ja. Maar ingewikkeld, nee. Er zijn eigenlijk maar drie dingen die u moet onthouden: eten, slapen, rennen. En dus met slechts 32 dagen tot de Marathon van Edinburgh, heb ik mezelf een post-it geschreven als een herinnering om deze dingen serieus te nemen.

Onthouden om te eten is niet moeilijk, probeer me te laten vergeten. Maar onthouden dat je de goede dingen eet, is dat. Ik tel geen calorie?n en ik dieet niet, maar ik probeer goed te eten. Voor mij betekent dit vers eten, veel groenten en een goede mix van eiwitten en koolhydraten.

Omdat ik een paar weken geleden mijn lopende evaluatie had, probeer ik meer eiwitten te eten - iets dat, omdat ik geen vlees eet, niet altijd bovenaan mijn agenda staat. Ik ben ook niet altijd goed in snel tanken na een lange periode. Een Nike Air Max Command Damen mix van eiwitten en koolhydraten binnen 30 minuten wordt geadviseerd, maar het is niet altijd gemakkelijk. Je hebt 18 mijl gerend, het laatste wat je wilt doen is koken. Dus iets dat bereid is om creatief te denken, is de weg vooruit. Ik eindigde afgelopen zomer een 16-miler voor de deur van een Pizza Hut. Geweldig voor mij, niet zozeer voor de andere klanten.

Voldoende oog dicht doen is iets waar ik Nike Cortez Womens behoorlijk goed in ben. Dat is handig omdat slapen is wanneer je lichaam herstelt van hardlopen, zichzelf sterker maakt en over het algemeen meer geweldig wordt. Ik ben geen purist die vindt dat je niet moet drinken als je traint - het enige probleem met een paar glazen wijn is dat het je slaap kan be?nvloeden. Vanaf nu beperk ik (maar sluit ik niet uit) alcohol en zorg ik ervoor dat ik een goede 8 uur krijg.

De afgelopen zes weken tussen het terugkomen van reizen en het lopen van de marathon van Brighton, heb ik me geconcentreerd op het opbouwen van mijn kilometers. Maar nu is het tijd om enkele kwaliteitsvolle trainingssessies weer in Nike Air Max Command Femme mijn routine op te nemen. Dus ik ga vrienden maken met de baan, mijn Garmin effectiever gebruiken, op zoek gaan naar een aantal heuvels om te rennen en een nieuwe hardloopclub vinden om lid te Adidas Superstar Femme worden.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)