YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



pioggia sul lungomare
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-10-15 12:29 AM (#253806)
Subject: pioggia sul lungomare


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Een paar jaar geleden heb ik wat shirts gemaakt. Ze waren vrij eenvoudig, maar een van de populaire versies was er een die gewoon zei: "#runner". Telkens wanneer ik een foto post of met mij een race race, krijg ik meestal complimenten en opmerkingen als "waar kan ik er een krijgen?" of "waar heb je dat vandaan?" Ik heb met het idee gespeeld om ze heel lang opnieuw te maken ... en eerder dit jaar maakte ik een handvol RUN ALL DAY-shirts die ook goed reageerden ... nou, ik ben blij om aan te kondigen dat ik een winkel heb gemaakt.

Op dit moment duurt het tot midden november Nike Air Vapormax Hombre PRE-ORDERS. De items zijn dan klaar voor verzending, net op tijd voor de feestdagen. Dus als je hardlopers ondeugend of aardig hebt getraind, wacht er misschien een op je. Op dit moment kan ik alleen verzenden naar de VS en Canada. Baby stapjes. Maar als je er echt een wilt, stuur me dan een e-mail en ik kom erachter wat de internationale verzending zou kosten.

Onderschat het tempo van een 60-jarige kerel op een Boris-fiets niet. Ze zullen je laten vallen als een steen. Beoordeel iemands snelheid eigenlijk niet aan de hand van hun fiets en uitrusting.

Het is moeilijk om je snelheid te verhogen en een goede training te krijgen als je niet weet waar je naartoe gaat, tenzij je een paar kilometer omweg wilt maken.

Alle andere weggebruikers haten je. Zelfs voetgangers en passagiers op bussen, en vooral taxichauffeurs.

Tenzij het een noodgeval is, is het elke woon-werkfietser voor zichzelf. Dus als je van je fiets valt, zoals ik ooit op de Nike Air Vapormax Womens rotonde in White City heb Nike Air Max Command Herren gedaan, zullen je mede-venters je te hulp komen, maar terwijl ze wachten bij de verkeerslichten zullen ze er alles aan doen om een ??sprong op je te maken.

Fietsers zijn veel vocaler dan hardlopers. De sluiting van het Lea Valley-jaagpad heeft zowel hardlopers, wandelaars als fietsers getroffen, maar het zijn de fietsers die opkomen voor deze kwestie en campagne voeren voor verandering.

Ik kondig ook een speciale reeks shirts aan die ik af en toe zal doen. Ik noem het de RunHundred Collection. Het zal een specifiek ontwerp of kleurencombinatie zijn en ik zal er slechts 100 van maken - of RunHundred, als je wilt. Ze zullen ook speciaal op de linkerschouder het merk RunHundred Collection dragen. Op die manier weet iedereen dat je legitiem bent. Zodra de 100 zijn besteld, zijn ze officieel uitverkocht en worden ze nooit meer gemaakt. Ik ben een fan van Limited Edition-uitrusting en wilde Asics Gel Lyte 5 Dames iets speciaals doen.

Het eersteklas limited edition-shirt zal een speciale kleur hebben om de finish voor de dames dames marathon en halve marathon van Nike te schreeuwen. Je ziet misschien een heel mooie kleurenpallet op deze die heel misschien overeenkomt met enkele limited edition schoenen die uitkwamen. Kan zijn.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)