YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



gesagt ist es normalerweise
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-10-12 12:39 AM (#253797)
Subject: gesagt ist es normalerweise


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Hoe benader je je tweede marathon in een venster van 15 dagen? Ik heb nog nooit Nike Air Vapormax Dames twee marathons zo dicht bij elkaar geracet, dus ik benader het met voorzichtigheid wetende dat mijn raceplan vroeg uit elkaar kan vallen ... maar ik ga nog steeds in met een raceplan alsof ik 100% klaar ben. Dat klinkt misschien een beetje agressief en je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik zie het echter alsof ik klaar ben om succesvol te zijn, dan is het aan mijn lichaam om mij anders te Adidas Zx 750 Damen vertellen. Ik kan niet denken dat ik ga falen.

Dit wordt het 5e jaar van het Oakland Running Festival en ik zal het voor het 5e jaar op rij uitvoeren. Ik doe de marathon voor de 4e keer (in 2011 liep ik de helft verkleed als de hulk).

“Het meer is open maar waarschijnlijk een beetje schokkerig. Het komt Nike Air Max 2017 Damen wel goed, maar alleen om je te waarschuwen - goede racepraktijk! 'Kwam het sms-bericht donderdagochtend. Ik controleerde de weersvoorspelling voor de avond - 22 mph wind en wat regen. Dit was weer bedoeld om binnen te blijven, een vuur aan te steken en een hond op je schoot te laten krullen. Omdat ik geen vuur of hond heb, had ik geen excuus om geen wetsuit aan te trekken en in een meer te springen.

Dit was pas mijn tweede echte open water zwemmen. Katie had aangeboden om me in open water te laten zwemmen toen ik voor het eerst mijn intentie uitsprak om een ??triatleet te worden. Ik moest eerst leren zwemmen. Maar op donderdag met paniekopbouw over mijn eerste sprint tri in minder dan 10 dagen en het feit dat ik 750 meter in een rivier moest zwemmen om het leven uit me weg te jagen, nam ik haar op.

De jongens bij Bray Lake werden Nike Air Max 97 Femme niet afgeschrikt door het weer. Er was een vriendelijk gemeenschapsgevoel aan het meer - mensen zwommen samen in groepen en vertelden ons: "Het is niet zo erg als je er eenmaal in bent."

Ze gaven me een felgekleurde zwembroek en wezen ons in de richting van het meer. Een meer waar twee winterharde zielen rondzwommen in alleen hun stammen. Alle anderen zaten stevig vast in een wetsuit - er was niets van de vreemde eenzaamheid die ik maandag had ervaren.

Deze keer, rustig doorgenomen alles door Katie, die ik beschouwde als mijn eigen persoonlijke redder in nood en cheerleader, was ik in het water en keek (op een goede manier) sneller naar beneden dan de vorige keer. We zwommen een lus van 400 m www.lacloseriedessaveurs.fr terwijl de wind het water oppakte en het in onze gezichten sloeg telkens we ze ophieven om te ademen.

De laatste 50 meter van de lus was headfirst Nike Air Max Command Donna in de wind. Ik moest om de 10 meter stoppen om op adem te komen, maar K verzekerde me dat ik het ‘geweldig’ deed. Ik haalde de start maar verliet K om zelf een tweede ronde te zwemmen terwijl ik vanaf het dek toekeek.

Terwijl ik daar zat, naderden nog een paar vrouwen de ladder. De een zei tegen de ander: "Ik kan niet geloven dat het zo winderig is voor je eerste zwemtocht in open water. Eerlijk gezegd is het meestal niet zo. Maar als je hierin kunt zwemmen, kun je overal in zwemmen. '

Ik zag Katie rond het meer glijden. Mijn eerste keer was er minder dan ideaal, maar ik kan me voorstellen op een rustige dag wanneer de zon schijnt, rondzwemmen is best leuk. Ik denk dat ik deze open water Nike Air Max 95 Womens zwemzaak leuk vind. En ik denk dat ik klaar ben voor mijn triatlon.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)