YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



laten zien hoe ver elke
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-04-17 11:59 PM (#251494)
Subject: laten zien hoe ver elke


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Jarenlang lijkt de hardloopgemeenschap gefixeerd te zijn op één fundamenteel bewegingspatroon, pronatie van de voet.

Cultureel gezien heeft het woord 'Pronation' onder hardlopers vele negatieve connotaties ontwikkeld. Sommigen lijken het woord zelfs als een pseudo-diagnose te gebruiken, in plaats van als een beschrijving van een normale beweging van het voet- en enkelcomplex.

Bij het menselijke looppatroon is het de capaciteit van de voet om eerst te proneren en vervolgens te supineren, waardoor een effici?nte belasting en vervolgens een effectieve voortstuwing mogelijk wordt. Om nog Nike Air Max 270 Hombre maar te zwijgen van het feit dat het deze mobiliteit is van de vele gewrichten van de voet die ons in staat stellen ons aan te passen aan de vele gevarieerde terreinen die we lopen en overlopen.

Gedurende de dragende fase van normaal lopen en lopen, pronkt de voet eerst, beweegt door dorsiflexie, abductie en eversie. Dit zorgt ervoor dat het midden-tarsale gewricht 'ontgrendelt', waardoor de mediale boog valt en een meer beweegbare voet ontstaat, ideaal voor het accepteren en afvoeren van belasting.

Vervolgens plant de voet plantair, adducteert en inverteert om supinatie te cre?ren. Deze beweging 'vergrendelt' het midden-tarsale gewricht en cre?ert een meer prominente, stabiele en stijve mediale boog. Deze supinated positie maakt de voet meer rigide, waardoor een voortstuwende afzet mogelijk wordt gemaakt.

Deze bewegingen zijn Adidas Eqt Support Adv Femme niet alleen normaal, maar ook van vitaal belang. Beperkte pronatie kan net zo slecht zijn als overmatige pronatie.

Een paar dagen geleden stuurde een van mijn collega's me een artikel over het gebrek aan data-analyse en statistieken in tennis in vergelijking met andere sporten zoals honkbal. Ze vroeg of het iets was waarvan ik dacht dat het interessant was. Mijn antwoord van enkele paragrafen was een definitief "ja" en deze post is het eindresultaat van een paar dagen over het onderwerp piekeren.

Mijn eerste reactie op het artikel was er een van volmondig akkoord. Als een bescheiden part-time tennisblogger vind ik mezelf vaak aan het wroeten door de vrij beschikbare gegevens op de ATP-, WTA- en toernooisites die rondscharrelen voor leuke statistieken. Hoewel er een behoorlijke hoeveelheid gegevens beschikbaar zijn, is deze niet Nike Air Presto Damen altijd zinvol en is deze Nike Air Force 1 Womens niet altijd in een nuttig formaat. Dus, wanneer ik het record van Novak Djokovic wil zien tegen linkshandige spelers in evenementen van de World Tour Masters 1000 die op hardcourt worden gespeeld, betekent dat meestal veel werk voor mij door afzonderlijke datasets te combineren en te combineren, precies wat ik nodig heb .

Nadat ik het artikel echter opnieuw had gelezen en steeds meer over tennisgegevens had nagedacht, begon ik mijn koers een beetje te veranderen. Ik realiseerde me dat het probleem misschien minder gaat over het bestaan ??van gegevens en meer over de beschikbaarheid en het formaat van die gegevens. Immers, tv-commentatoren zijn altijd bezig statistieken over het stijgingspercentage van een speler bij te houden als ze het eerste punt van de game winnen, en er zijn soms zelfs mooie afbeeldingen Nike Cortez Dames die laten zien hoe Nike Air Max 90 Damen ver elke speler tijdens de wedstrijd heeft gerend. Dus die gegevens moeten ergens zijn, toch? Een snelle Google-zoekopdracht op 'tennisanalyses' leek mijn voorgevoel te bevestigen en bracht tegelijkertijd enkele interessante resultaten aan het licht.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)