YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



iniziato a prendere appunti
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-03-29 10:45 PM (#254537)
Subject: iniziato a prendere appunti


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Met het aanbreken van een nieuw jaar proberen velen wanhopig de veronderstelde nieuwjaarsresoluties bij te houden en beloven 2018 het beste tot nu toe te maken. Dus ik daag je uit, misschien besluit je niet iets te veranderen, maar besluit je het te doen.

Waarom zijn ze belangrijk? Waarom voelt het alsof doelen zowel openbarend als schijnbaar ongrijpbaar zijn? Als ik visualiseer wat een 'doel' in mijn leven is, beschouw ik het als een glitterobject dat, eenmaal gevangen, op de een of andere manier Nike Air Max Jewell Mujer confetti in mijn schoot laat vallen en me zowel helderder als briljanter laat stralen. Geen wonder dat de geweldige voetbalsport doelen gebruikt om de score bij te houden. Het is alsof het leven ons in zijn eentje laat zien dat we in staat zijn om het aan de ballen te pakken. ??

Doelen betekenen veel voor veel verschillende mensen. Sommigen geloven niet in de waarde van het stellen van doelen voor zichzelf, en anderen leven religieus door elke dag doelen te stellen. Drink meer water. Loop 10.000 stappen. Doe een willekeurige vriendelijke daad. Maar hoe zit het met die doelen die zelfs jij niet helemaal gelooft dat ze kunnen bereiken? Hoe zit het met die doelen die je keer op keer herhaalt in je hoofd, maar de moed niet vindt om hardop te zeggen? Dat zijn de doelen waar ik het over heb. Dat zijn de grote, enge, meedogenloos intimiderende Nike Air Max 720 Dames doelen die absoluut essentieel zijn voor groei. En weet je wat ze zo integraal maakt met je wezen? Meestal bereik je ze nooit. En dat is wat ze zo belangrijk maakt.

Waarom is dat belangrijk? Weet je nog toen je in de tweede klas zat en de reactie op mensen die je vroegen wat je wilde zijn toen je opgroeide een astronaut was? Of de president? Je liet jezelf dromen en geloofde volledig dat het op een dag een realiteit zou worden. Die onschuldige verbeelding motiveerde je om te blijven leren en alle dingen in het leven Nike Air Force 1 Dames te ervaren die belangrijk voor je waren. Het is niet anders voor je twintig-, dertig- of veertigjarige zelf. Durf een beetje te dromen in het rijk van (schijnbaar) onmogelijk. Blijf het leven ervaren, ongeacht de uitkomst. Durf te falen en leer van die fouten. Het is door die inspanningen dat je je passies en verlangen Nike Air Max 270 React Mujer naar avontuur vindt.

De strandlunch van vandaag was van een plek genaamd Matteo’s en ik kreeg een kreeftbroodje. Ik voelde me een beetje slecht voor de kreeft en de kreeftfamilie die hij op het strand had achtergelaten.

Sinds ik hier ben, heb ik niet veel groenten gegeten en heb ik niet erg gezond gegeten, maar mijn maag lijkt te zijn gekalmeerd. Ik begrijp het niet, maar ik ga ermee akkoord. Terug naar het strand!

Doelen stellen betekent voor mij dat ik mijn mentaliteit wijd aan het aanwezig zijn in het moment. Nike Air Max 95 Mens Procesgeori?nteerde doelen stellen betekent niet te ver vooruit kijken, maar al mijn energie geven aan elke situatie. Ik heb tijdens mijn 21-jarige levenswijze geleerd dat dingen op de een of andere manier op hun plaats vallen zoals ze bedoeld zijn. Vaker wel dan niet is het moeilijk voor te stellen hoe dat werkt, maar Adidas Zx 700 Damen desalniettemin vertrouw ik erop dat het bedoeld is. Het betekent ook eerlijk zijn met wat mij gelukkig maakt. Als ik ooit in een situatie beland die niet authentiek aanvoelt of een overvloed aan negatieve energie cre?ert, verander ik het. Geen vragen gesteld. Het leven is te kort om je tijd te besteden aan momenten die je niet inspireren of motiveren om een ??beter of gelukkiger persoon te zijn. En dat is niet ego?stisch. Het is zelfzorg.

Doelen geven me een doel. Als mijn wekker afgaat bij wat schijnbaar het krieken Nike Air Max 90 Dámské van de dag is, herinner ik mezelf eraan waar ik naartoe werk. Het is de perspectieflens waarin ik door mijn doelen kan kijken. Natuurlijk is het niet allemaal in een roze visie, maar ik zal zeker zeggen dat het nooit wazig is. Als je iets ergs wilt, kun je het perfect zien, met 20-20 zicht, hoe bang je ook bent om tekort te schieten.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)