conoscessero la distanza
xiaoxiangyu
Posted 2019-11-14 11:17 PM (#254072)
Subject: conoscessero la distanza


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Vijf minuten vliegen voorbij wanneer je iets leuks doet; vijf minuten lijkt een eeuwigheid wanneer je iets pijnlijk doet. Maar die vijf minuten kunnen de beste investering van je leven zijn.

Mijn advies aan iemand die Nike Air Vapormax Mujer net is begonnen, is om te rennen voor tijd, niet voor afstand. Je hebt geen mooie GPS-horloges nodig en je hoeft je route niet te meten, je hebt alleen een eenvoudig polshorloge of een stopwatch nodig (die tegenwoordig bijna elke smartphone heeft).

Probeer vijf minuten continu te rennen. Gebruik elke cursus die je wilt, in je buurt of in een park. Zet gewoon je horloge en ga.

De grootste fout die ik bij nieuwe hardlopers zie, is dat ze te snel opstijgen. Vergeet niet dat dit geen sprint is; dit is een oefening om in voortdurende voorwaartse beweging te blijven totdat het doel-tijd-doel Adidas Zx Flux Damen is bereikt. Zelfs een hoog opgeleide atleet zou het uitdagend vinden om vijf volle minuten op volle snelheid te sprinten. Dat is niet het doel. Het doel is om jezelf te trainen om je tempo te reguleren, zodat je continu kunt rennen.

Zodra je vijf minuten onafgebroken kunt rennen of joggen, probeer je de duur om de week nog eens vijf minuten te verlengen en uiteindelijk te werken aan een ononderbroken voorwaartse impuls van 30 minuten.

Leer tijdens de Nike Air Max 90 Damen progressie vanaf vijf minuten je tempo zo snel mogelijk opvoeren zodat je volledig besteed aankomt, terwijl je toch dit vereiste tijddoel kunt bereiken zonder onderweg te stoppen en op adem te komen.

Deze aanpak leert je discipline en helpt bij het opbouwen van vertrouwen als je ernaar streeft om steeds langere doelen te bereiken. En het begint allemaal met een investering van slechts vijf minuten.

Tijdens een recente vlucht Adidas Superstar Damen naar de Midwest droeg ik een van mijn favoriete hardloopshirts. Op de voorkant staan ??de woorden 'twentysix.two'.

Aan het einde van de reis vroeg een van de stewardessen: "We vragen ons allemaal af wat zesentwintig punt twee betekent?"

Je maakt een grapje, dacht ik bij mezelf, iedereen weet dat dat de afstand van een marathon is. Maar blijkbaar deden zij en haar collega's dat niet.

Ervan overtuigd dat ze een anomalie waren en geen echte representatie van de algemene bevolking, besloot ik mijn bewering te bevestigen door een kort onderzoek uit te voeren tijdens mijn tussenstop voor mijn volgende vlucht. Dus vroeg ik tien mensen of ze de afstand van een marathon wisten.

Tot mijn grote teleurstelling kregen slechts twee van de tien het Nike Air Max 90 Dames antwoord goed! De laatste man die ik de afstand van een marathon vroeg, antwoordde: “Goh… ik weet het niet. Het is echter een lange weg. Misschien Nike Air Max Command Hombre zoiets als tien mijl. '

Blijkbaar is het woord marathon zo alomtegenwoordig geworden in onze cultuur dat het zijn ware betekenis heeft verloren. Ik ben geschokt en ik weet zeker dat Pheidippides zich in zijn graf keert. Er zijn: marathonsessies van congressen, marathonopeningen, marathonbijeenkomsten, enz ... Lijkt dat de term marathon wordt gebruikt om alles te beschrijven dat een lange duur heeft en Herculean uithoudingsvermogen vereist, zoals hardlopen van 10 mijl.

Een van mijn sponsors verkoopt shirts met de tekst 'twentysix.two'. Misschien als meer van ons ze zouden gaan dragen, zouden we het bewustzijn kunnen vergroten. Of misschien is het beter als de ware betekenis van het woord Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen ons best bewaarde geheim blijft.
Top of the page Bottom of the page